frid

idag har det vart en bra dag här. vi har lärt oss mycket om ungdomskulturen och det är nyttigt.
vi har spelar 10 000 och jag vann det var gott för mitt självförtroende och jag mår ganska bra just nu.

gud är god och jag hade ett härligt samtal med J vilket var gott.
jag blev glad av samtalet och det var viktigt. jag är nämligen väldigt förvirrad just nu med mycket tankar som snurrar runt runt i huvudet. men jag litar på att gud har kontroll för det har inte jag.

jag äter godis just nu och njuter av vistelsen på helsjön, det är gott för mig att vara här med fina människor.
jag behöver det, min relation med gud behöver detta. tack gud för detta!

på ena sidan om min vid ett bord sitter ett gäng och spelar ett spel som heter wallstreet och på andra sidan om mig vid ett annat bord sitter ett gäng och spelar bonanza. det är fridfullt.
tänk en fredakväll sitter vi på en kristen skola och spelar spel, UNDERBART!



gud är kärlek.

later


Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Låter ljuuuvligt, Jasmine :D

Vad är 10 000 för något?

2010-08-14 @ 02:24:08
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0