ännu mer konfa saknad!

här är ännu lite mer bilder från konfat.
Foto: M&U Helgensson

bland de första kvällarna på konfat hade vi maskerad.

Vi möte även de andra gådarna (strandhem & breanäs) i fotboll.
här är nästan hela gänget från åhus

alla underbara och fina konfirmander

jag och linnea innan breänas.

Vi hade melodifestival en kväll också, det var en kul kväll.
Adrian, Anthon och Linus vann.
dem var riktigt grymma.

jonatan, johan och Morgan

jag och linnea dansar lite.

streckplågaren hade vi en kväll också.
det var riktigt roligt måste jag säga.

många stunder bara vi hängde och myste.
de var bland de bästa stunderna.




ibland hade vi andakt nere på stranden.

här kommer ännu fler fantastiska bilder från williams dop.



jag bara älskar denna sista bilden, helt fantastisk är den.

detta är fortsättning från förra inlägget.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0