vår väder.

Hejhej.
Vilket underbart väder det är ute, helt galet.
och vad gör jag?
Jo sitter inne framför datorn, jättedumt.
ut med dig jasmine och njut av det fina vädret.
Igår så var det falketorp och efter det var det 18 års kalas för E.
Jag och Hanna tog en hyffsad lång och VÄLBEHÖVLIG promenad i det fina vårvädret.
Det är verkligen gött att ha en vän som är tjej här uppe som jag inte är ungdomsledare för, Gud hör BÖN.

citron halstabletter är som godis, hur gott som helst!

Jag längtar verkligen till sommaren på riktigt, jag har en kanon sommar framför mig.
bla skall jag vara fritidsledare på Åhus konfat i sommar.
skall till Gotland med Cissi och David (kanske alfred) vi skall hälsa på Amanda.
Sen är det Puls och så bara ha tid att träffa vänner.
ååh ljuva sommaren.



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0