Konsten att... Jag vet inte döm själva.

Tjingeling badring!
Fabians 4 Four var bra, kul att se dem.
Mest kul var det att träffa Jerker med tanke på att jag inte känner någon annan en han i bandet.
Jo det är ju så att dem är med i någon musiktävling och när jag var på utbildningsvecka på helsjön för några veckor sen då skulle Fabians 4 Four spela första gången och en av killarna i bandet gjorde så mycket reklam för dem.
Ärligt, varje gång vi skulle äta så grabbade snubben micken och gjorde reklam för dem.
Inte för att glöma heller, han var väldigt noga med att vi skulle rösta på dem också.
haha galet kul nu i efter hand men VÄLDIGT tjatigt då.

Vi drog rätt snabbt efter att Jerker hade spelat.
Vi kände att mat hade suttit fint och varför inte dra till åby (mölndal som ligger åt fel håll om man skall till kungälv)
och käka lite Burger King, det var trevligt med en tripp ditt.
När vi ändå var på G så tog vi svägen via (omväg) Angered också.

Ennan komisk grej är att när jag kom in här så hade jag fått fyra (slå på stort) nya kommentarer från fyra random personer som jag inte känner, ojoj jag känner mig som en stor bloggare. HAHA Notera ironin!
I en av kommentarerna stod det att hon digga min blogg.
Stackare den är inte mycket att digga med tanke på att jag knappt skriver nya inlägg och jag mest känner att den är galet tråkig, men TACK för din fina kommentar.

Nu skall jag umgås med mina goa föräldrar en sista gång innan jag åker hem tillvikbo imorgon.
Imorgon får jag träffa Alfred igen :)



yäyä
sleep well cykelställ.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0