Konsten att inte göra det jag borde.

det är precis det jag gör nu.
jag skulle gå ut till min mamma och pappa ett rum längre bort för att umgås med dem.
men gör jag det? Knappast jag sittter här i min säng på min rumpa och skirver ett nytt blogg inlägg.
konsten att inte göra det jag borde.
Ja man gör något annat istället.
Men NU skall jag gå för jag vill ha chips också.

jag måste lära mig att priortera.
blogg eller chips (läs mamma och pappa)
Lätt val: Blogg!
SKOJJA!
Mamma, pappa och chips ALLA GÅNGER!



Ha där blev du allt lurad av en lustikurre som mig :)

Jo en sista grej inna jag går, det kosar 55 000 plus boende plus mat att hyra en komiker.
ex Johan Glans, det är ju inget för oss fattiga studenter som jag.
Hade ju tänkt hyra Johan till min 21 års dag, eller inte!

Men för alla er lustikurrar där ute, vill ni tjäna feta pengar bli komiker.
55 000 på några timmar.

jag känner att det är inget för mig, jag lär hellre ut denna enormt viktiga informationen på en gymnasieskola.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0