helgen.

Hej.
helgen har varit helbra!
Den började redan i torsdags med drive in bio och raketer.
I fredags var jag ledig från tonårs och då umgicks jag med Hanna hela dagen.
Lördagen erbjöd Elu:s årsmöte och mys med Hanna och Julia.
Söndagen erbjöd scones frukost i pärstgården med Cissi, Amanda, Betty, Louise och Hanna. Sedan blev det lunch i kristianstad med Beckan, Mary, Vickan, Niklas och Hanna.
Påvägen hem till vikbo käkade vi kvällsmat hos Emy.

Det var egentligen denna helg jag skulle vart i London men tyvärr så blev det inget pga askan. Men jag hade en riktigt bra helg ändå. :)

Nu skall jag snart åka in till stan och sola med hanna och sedan skall jag träffa alfred :)

Jag skriver mer en annan gång.



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0