Här skall powerwalkas

Yes ni hör rätt mina vänner, jag Jasmine Ytterstedt skall röra på fläsket i en powerwalk.
orsken till detta är två saker.
  • jag äter galet mycket sötsaker och läste en artikel igår i NT om att kvinnor som äter mycket utav snabba kolhydrater (socker, alltså kolhydrater är socker) snabba klohydrater finns bla i vitt bröd, pasta mm. Har större risk för att få hjärtsjudomar. Det vill man ju inte ha. så från och med idag börjar mitt nya nyttiga liv utan (okej med lite) godis och annat skit.
  • min andra anledning är dels att jag har gått upp en del i vikt men också för att det faktiskt är rätt skönt att träna. så nu skall jag försöka hålla mig till detta och vara ute och powerwalka några gånger i veckan.


här sitter jag taggad för en powerwalk.
så nu är det dags att plugga in musiken i öronen och sedan drar jag.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0