Gomorron denna 1:a April

Gomorron gomorron denna 1:a April.
idag börjar påsklägret här på strandhem och det skall bli kul.
93 pers anmälda är det till lägret så det är väligt många som skall hit.
alla får inte ens sovplats så dem får ta med sig egen madrass och täcke. (detta kommer bli killarna)
vi ledare skall snart samlas för att käka lite lunch och sedan planera lite mer för lägret, detta kommer bli bra.
vd jag kunde räkna ut så var vi kankse 10 ledare, så vi har mkt att göra eftersom det är 83 deltagare.
Men jag tror det kommer bli ett jättebra läger och det kommer framför allt bli jättekul att vara med.

Hur skall ni andra fira denna påsk helg oh Jesus uppståndelse?

Här kommer en bildserie på mig, haha



Peru korset är på dagen till ära


såhär glad är jag idag, bra va?

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0