gamla inlägg

jag har läst igenom gamla inlägg på min blogg, oj ibland har jag rätt kloka åsikter faktiskt.
Löööve it när jag och Sofie gadade ihop oss om att det inte är fel att gifta sig innan 30 års ålder.
Sofie vi har mycket att dela med resten av världen :)
Eller när vi gick samman och diskuterade för Kunga familjen.
fast jag/vi la ner den diskussionen ganska snabbt för jag vägrar diskutera med folk som tar till personangräp när dem möter motstånd, det är dåligt.

Det jag egentligen skulle säga var att jag läste ett galet rolig inlägg som jag skrev.
Min och affes konversation, galet kul.
Läs den här.

gonatt.



later

Kommentarer
Postat av: Craxyknas

JAA, det finns galet många saker vi har kvar att förmedla till omvärlden!! :D

2010-04-20 @ 10:29:50
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0