Torsdag

Ja nu sitter jag här efter en dag på Vikbolandsskolan.
Har vart vikare idag också och det var kul.
Idag var vi även i en av de två 7:orna, det var kul.
Idag blir det Innebandy trotts förkyldning.
Måste bara säga att SJ är kassa, jag kan inte betala min biljett som jag vill köpa.
serriös,jätte dåligt!

Sen måste jag säga att ARSENAL vann igår, Underbart.
SMS kontakt med Cissi också självklart.
Jag sa till de 10 killarna som var där att Arsenal kommer i slutet.
Vilket de också gjorde, ÄLSKA ARSENAL!
Fast bäst hade det vart om klassen hade suttit och kollat på fotbollen ihop nere på stationen.
Höjden av njutning (av fotboll) är klassen och en bra fotbollsmatch nere på stationen.

Nu skall jag försöka köpa min sketans biljett på SJ.

Later

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Grymt att dom vände och vann! Men så är det ju Arsenal också ;)

2009-09-17 @ 20:17:37
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0