påverkas eller inte påverkas?

hur kan man inte påverkas?
Jag tänker på alla "stor" bloggare som får så många kommentarer där det står elaka saker till dem, deras vänner och familj.
Jag förtsår inte hur man inte kan påverkas negativt utav detta?
Hade någon skrivit att min mamma var fet, lat och dum i huvudet hade jag blivit jätte arg och ledsen för vad vet dem om det?
Seriöst, jag tror inte ett dugg på att dem inte påverkas utav detta.
som en skrev (ungefär) "Jag har en stor mur runt mig där skit som kastas på mig hanmar"
hade jag fått 100 komentarer om dagen där det bara stod hur patetisk jag var och hur löjlig min blogg är så hade jag tagit jätte illa vid mig. Då hade det inte spelat någon roll hur stor mur jag hade haft för det hade ändå påverkat mig.
Men det är ju jag och alla är inte som jag.
Kanske att de inte påverkas för det fejkar sina bloggar, vad vet jag. Ändå tragiskt och framför allt kontigt att de inte påverkas.


Jag påverkas i alla fall.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0