när du plumsar i vattnet.

Igår när jag och affe snackade så hade vi en konstig konversation.


Jag: "du tappar bokstäver på de korta orden"
Affe: "hör här när jag tappar bokstaven ö..." helt tyst
Jag: "Ja, men då plumsar du i havet"
Affe: "Va?"
Jag: "JA, men som när du plumsar i havet"
Affe: "Jag fattar inte"
Jag: "du är så trög"

Efter där så vaknade jag, jag hade somnat när jg började prata om att plumsa i vattnet.
Jag skrattade så jag grät när han berättade om vårt samtal när jag vaknade till.
Men klockan var 1 på natten och vi hade kollat på Idol, plus att jag hade jobbat hela dagen.
Jag gick hem och sov efter det.
Men det var väldigt väldigt roligt!

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0