Idag...

Idag har jag enbart sysslat med saker som var nödvändiga.
Jag har städat hela lägenheten, så nu är den fin igen.
Jag har diskat upp några (jag vet jag är dålig på att diska) dagars disk.
Sen har jagläst ikapp en del i Bibeln, om man säger så sa var jag rätt långt efter.
Jag skall strax gå till Ica och hämta ut två tågbiljetter och handla bröd och kanske något mer.
Sen skall jag fortsätta läsa lite i Bibeln.
Och ikväll blir det ju självklart Bibelstuide, det skall bli kul.

Igår köpte jag två parskor från skopunkten medans Alfred, Markus och Filip var hos familjen Ask och kollade på fotboll. Varför inte jag åkte med beror på att jag hade en sån galen mensverk.
Men jag kan inte lägga upp dem här på bloggen av någon konstig anledning så jag länkar till dem i stället.
Jag köpte ett par Pumps som jag har tänkt att använda vid lite finare tillfällen, ex när min pappa fyller 50 år.
Sen köpte jag ett par Varmfodrade Stövlar som jag skall ha i vinter.

Nu skall jag gå till Ica sen bilr det mer Bibelläsning!

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0