Idag skall vi rösta på FRIMODIG KYRKA.

Idag gott folk skall ni rösta på FRIMODIG KYRKA.
Väldigt viktigt och detta är avgörande för kyrkan.
Vi vill ha ut alla politiker ur kyrkan som bara sitter där och förstör.
Vi vill ha en kristen kyrka i sverige idag, så därför måste VI rösta på FRIMODIG KYRKA.
Jag fattar inte varför politikerna vill sitta och styra i kyrkan, kan någon förklara detta för mig?
Sen tycker jag man skall rösta på personer som är aktiva i kyrkan, jag vet att i vissa kyrkor har de personer som man kan rösta på men som knappt är där och det känns rätt onödigt att rösta på en sån person. Bättre att rösta fram personer som bryr sig och som vill jobba för Guds rike. Eller har jag fel?

Jag är i alla fall på bra humör idag, har precis vart i kyrkan och det var bra.
Jag röstade inte idag för jag och Markus röstade i tisdags. Men FRIMODIG KYRKA fick min röst
Linnea, Alfred och Markus spelar rockband, jag vill inte vara med så jag sitter vid Affes dator istället.
Måste säga att det kanske inte kommer bli så mycket bloggande från min sida, för mitt internet funkar inte.
Eller det funkar, man jag har tydligt nått min gräns på vad jag får surfa per månad så om jag vill använda mitt internet så måste jag betla 120 kr per Mg. Inte värt det.
Men skall passa på att blogga det gånger jag är hemma hos Alfred.


RÖSTA PÅ FRIMODIG KYRKA.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0