Hej

Nu är jag vaken och har ätiti frukost, dammsugit hela lägenheten och slängt in en maskin tvätt.
Ibland är jag duktigt, jag kan om jag vill. Men oftast vill jag inte.
Synd att mamma är flera mil här ifrån när man inte vill, för snällt får man göra det själv.
Men det blir ju bra när det är klart.

Ikväll är det Kill/Tjejgrupp på tonår och det skall bli kul.
Vi på tjejgruppen skall laga lite mat, planera det andra tjejgrupps träffarna kanske kolla lite idol får se vad dem vill och sen avslutar vi med en andakt.
Jag tror det kommer bli jättebra!

Igår blev det faktiskt ingen idol med Alfred.
Jag orkade inte jag var för trött, så vi skall kolla på det idag.
Och så skall han följa med mig och handla.

Nu skall jag göra mig iordning.
Hoppas på att min tvätt är klar snart så jag kan sätta på lite andra kläder.

Vill bara ge en extra tanke till Terese idag som har sin 20 års fest idag.
Tråkigt att vi här uppe inte kan komma, men jobbet kallar.
Hoppas att du får världens bästa fest i alla fall, jag skall tänka på dig!

Ta vara på dagen, för denna dagen kommer aldrig igen.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0