Gjort och skall göra.

Idag har jag gjort/vart:

  • Vart på vikbolandsskolan
  • Stått i cafét tillsammans med Markus, Konrad och Niklas
  • Vart vikarie i fyra klasser. 7e2, 9d1, 9d3 och 9d2.
  • Betalt räkningar
  • städat min lägenhet.
  • Bytt sängkläder i sängen.
  • Diskat massssssa disk.
  • köpt en tågbiljett hem den 12 november.
  • bloggat
  • köpt en bad hairday mössa på Nelly.com
  • spelat innebandy trotts sjukdom, där jag gjorde 3 mål.
  • Duschat efter innebandyn.
  • Gått hem från hallen tillsammans med Linnea.
  • vikt programblad till tonårsträffarna.
Mycke va?

Nu skall jag...

  • Läsa dagens kapitel i bibeln.
  • Vänta på världens bästa Affe att han skall spela innebandy klart så vi kan kolla på idol.
Sen skall jag...

  • kolla på idol med världens bästa Affe.
  • Mysa.
  • Sen skall jag sova.
Bra att ni får veta exakt vad jag gjort och skall göra va?
Det är ni värda kära läsare.


vi<3

Later.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad skönt! Nu har jag stenkoll på vad du ska hitta på! Då behöver jag inte oroa mig... Sov gott så småningom. Och hälsa Affe att han inte har bloggat på år och dar!

2009-09-17 @ 22:23:58
URL: http://cecilyeah.blogg.se/
Postat av: markus engström

vad snygg tröja du har på den bilden..



(oj, jag har visst den på mig nu) :)

2009-09-18 @ 01:59:36
URL: http://vigas.blogg.se/
Postat av: EMMA

Hej gumman ! Tack för din kommentar på min blogg. Behöver dig, saknar dig och du betyder.

Hoppas du har det bra, säg till nästa gång du är hemma ! <3 Puss, Saknar dig <3

2009-09-19 @ 09:19:56
URL: http://mylifemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0