ARG!

Sorry att jag inte skrivit på ett tag. Men det har vart rätt mycket nu senast så har jag valt att inte blogga.
Idag just nu precis så är jag arg. Jag är arg på CSN.
Det är såhär att jag endast kommer att få stuidiestöd i Oktober och November detta året, detta pga att när vi var på helsjön i augusti och fyllde i dessa papper om stuidemedel osv så hade jag fortfarande ingenstans att bo.
Jag skulle ju flytta från Ytterby till Vikbolandet och frågade mina lärare hur jag skulle göra.
De svarade då att jag skulle fylla i min adress i Ytterby, vilket jag gjorde.
Sen några veckor senare fick jag ett brev från CSN där jag var tvugen att fylla i vilka perioder jag skulle ha studiemedel och hur långa mina terminer var på utbildningen.
Och eftersom jag hade skrivit i min adress nere i Ytterby så var min mamma tvugen att skicka upp den till mig.
Detta tog ju någon/nogra dagar sen fyllde jag i vad jag skulle och sen skickade jag in den ill CSN.
Men idag fick jag ett nytt brev från CSN där det stod att jag blivit beviljad studiemedel men dock inte förrens i Oktober pga att jag skickat in min ansökan för sent.
MEN vad ville dem att jag skulle göra då?
Det kunnde inte gårr fortare än det gjorde... 
Jag blir så arg. Men jag skallöverklaga det och berätta hur det ligger till.
Så hoppas och be att dem skall ändra sig.

Later

Kommentarer
Postat av: Camilla

CSN är kasst! Simon får bara studiehjälp, dvs 1050 i månaden, samma sak man får på gymnasiet. :S

2009-10-12 @ 18:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0