7 september 2009

Nu sitter jag här i min lägenhet och väntar på att de skall spela fotboll färdigt.
Jag har i alla fall städat lite, vet att jag inte skall städa på en söndag man kan ju göra det alla andra dagar. Jag vill verkligen försöka göra söndagen till en vilo dag, Gud har ju sagt att vi skall vila på söndagen och han gjorde det själv. Men det är svårt, för det kryper lixom i kroppen på mig när jag har lite stökigt så jag var tvugen.

här kommer lite bilder från min vecka.


Markus och Ludde i skolan

Benjamin

Edvin

Jag, affe, markus och lukas var på ikea

Markus fyllde 20 år

jag hade 7 killar på besök. och bjöd på pannkakor

Jag vispade grädde

Jag och Josef

markus och affe satte upp en spegelvägg åt mig.

Lukas och markus hängde upp gardiner

affe hängde med upp gardiner

Josef, Edvin och halva benjamin

jag och markus hade inflyttningsfest så vi bakade paj

och bullar

(detta inlägg skrev jag igår, så tänk på det när ni läser det :P)

Later

Kommentarer
Postat av: Betty

Oj, vilka duktiga killar du har! :-)

2009-09-07 @ 16:17:26
URL: http://bettysven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0