Transtrand.

Nu sitter jag här i min säng på Transtrand och längtar lite bort här ifrån faktiskt.
Det har vart en jobbig dag, eller dagen börja bra. Men efter en lektion så var jag helt tömd på all den glädje och lust jag hade inför denna vecka.
Jag hoppas att det blir bättre imorgon för så här vill jag inte känna.
Och sen, var är Chatte, har någon sätt henne? Jag och Anny har tappat bort henne.

Men det är gött att Gud hör bön och vi ändå har fått mer anmälningar till Allhelgona lägret.
Så det skall bli kul och jag är taggad!

Jag har precis tagit en lång varm dusch och det var UNDERBART, jag gillar inte min dusch hemma.
Nu skall jag bara vänta på att mitt hår skall torka och sen skall jag nog krypa ner i sängen och sova.

Affe jag saknar dig.

Nu skall jag sluta för nu skall jag prata lite med Anny.

Och sen... Jag lever inte i en bok, jag lever i verkligheten.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0