Torsdag

Åter igen en dag som jag gick upp i tid. Skulle egentligen åkt in till stan med Affe, men det blev inte så.
Missförstånd mellan syskonen. haha
Så jag får roa mig med att tvätta  och städa istället, i mina öron låter det jätte tråkigt.
Läsa bibeln skall jag göra också, för som vanligt så ligger jag efter men det låter roligare än att det andra.
Idag när jag kom in på toan så luktade det jätte konstigt, har aldrig gjort det innan.
Undrar vad det är, för så har det aldrig luktat innan.

Idag har jag och affe vart tillsammans i 4 månader<3


Idag händer det ingenting mer än att jag skall vänta på att Affe kommer hem från stan, haha.
Jo jag skall handla lite lunch för oss som skall vara på Falkis tidigt imorgon.

För imorgon börjar vårt Allhelgonaläger och det skall bli rikitgt roligt.

Later


Kommentarer
Postat av: Cecilia

GRATTIS! Hjälp vad tiden går snabbt! Fyra månader är ju riktigt länge!!

2009-10-29 @ 11:15:22
URL: http://cecilyeah.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ååh grattis era små sötnosar!

2009-10-29 @ 11:53:10
URL: http://amandama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0