Stora staden idag.

Nu är jag hemma från stan.
Nicke nyfiken var inte så bra som jag trott, verkligen en barnfilm, inte både en barnfilm men också vuxen.
Efter bion skulle jag köpa julklapp till affe, men hittade inget pga att han inte sagt vad han ville ha så jag köpte lite grejer till mig istället.

Jag köpte:
  • en bodylotion - apoteket
  • tandborstar - apoteket
  • ett par adidas skor - stadium (jag skall få dem i julklapp av mina föräldrar)
  • ett par jeans med hög midja - JC
  • en foundation - kicks
Ja det var det, men ändå saker jag behövde, men nu måste jag verkligen sluta handla saker till mig själv.
Galet asså, jag har verkligen shoppat gärnet denna månaden, det var ju inte längesen jag köpte kläder.
Nu får jag skärpa mig!

Men min dag har vart bra, hur har din varit?



Later

Kommentarer
Postat av: Linh

det är snyggt med jeans med hög midja :D

2009-10-28 @ 11:19:49
URL: http://linnylinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0