S&s = Skolan och Stan.

Idag har det vart en bra dag.
Dagen började med att jag gick till Vikbolandsskolan som vanligt, idag har vi även vart  vikarie.
Det var kul som vanligt.
Stått i Cafét vilket alltid är lika trevligt, det känns verkligen bra att vara på Vikbolandsskolan.
Efter skolan gick jag och Markus hem till Affe, vi bestämde oss för att åka till stan så efter ett tag satte vi oss i bilen och körde till stan.
Väl i stan var det shopping som stod på programmet.
Vilket jag i alla fall också gjorde.

Jag köpte:
Två linnen på JC.
En masacara, sju par sockar och en EKOLOGISK tröja på H&M.
En väska och en skjorta/klänning från Lindex.
En jeans skjorta från Gina Tricot.
Jag är helt klart med mina köp.

Nu är Affe och spela Innebandy och jag ville inte kolla på när Markus och Fille skulle spela NHL så jag gick hem till mig.
Nu har jag på mig mina nya pumps som kom idag.
Dem är SUPER fina men väldigt hög klack, galet svårt att gå i.
Så nu smygtränar jag på att gå i dem, haha.
Fick även mina super mysiga varmfodrade stövlar idag, dme är UNDERBARA. Affe tycker dem är fula, tur att han inte skall ha på sig dem :P haha


Markus, jag och Affe.
dock inte idag.

Till cissi, jag tycker Mariette är bra, men inte super bra och absolut inte bäst för det är CALLE :D

Later

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja, Calle är bäst! Eller jag vet inte. Båda är bäst! :D

2009-10-01 @ 22:09:25
URL: http://cecilyeah.blogg.se/
Postat av: malin

nice med nya kläder och skor=)

2009-10-02 @ 15:52:16
URL: http://maalllaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0