Skördeaktion

Ikväll på Falketorp så är det skördeaktion, det skall blir kul.
Har aldrig vart på en skördeaktion så det skall bli spännande.
Vi i ungdomsgruppen bakade, gjorde kort, träkors och ett spel igår som vi kommer att sälja ikväll.
Pengarna som vi får in kommer att gå till ELU, så nu hoppas vi på att få in mycket pengar till ELU.

Idag har jag bara tagit det lungt, plocka undan lite i lägenheten och läst ikapp i min bibelläsning.
Jag tycker verkligen om att läsa bibel, men trotts det så hamnar jag efter HELA tiden, kan någon förklara det för mig? HAHA.

Idol igår var bra bortsätt från Camilla.
ojoj hur kan hon slakta TVÅ så bra låtar?
Först My heart will go on.
Sen Hallelujah...
Hon är ju pinsam, vad gör hon i Idol?

Nu måste jag sluta, hoppas ni har en underbar regning lördag :)

Glid i Frid!

Later.

Kommentarer
Postat av: anny

haha, jag ligger typ 20 kapitel efter. hade totalt glömt det i typ några veckor. jag kämpar nu så jag får börja läsa lukasboken snart. hihi. snart är det transtrand!

2009-10-05 @ 13:54:54
URL: http://annyochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0