Retreat

Nu börjar snart retreaten och det känns bra ändå.
Jag kommer inte att kunna blogga förrens efter retreaten för jag vill inte använda mitt internet under tystnaden.
Denna gången skall jag vara tillgänglig för Gud på ett helt annat sätt än vad jag var under vecka på Åhus med Bibelskolan. Jag har heller ingen bok här att läsa så Bibeln kommer att bli läst.

Jag har huvudverk så jag funderar på att gå och lägga mig innan aftonbönen, för det är en sån verk jag har innan jag får migrän, så det är lite jobbigt!

Idag har det vart en bra dag. Bra undervisning, bra samtal och bäst var nog ändå när vi endast var tjejerna och snackade om hur det är att vara kristen kvinna, kvinnlig förebild osv. Ett väldigt bra samtal.

Nu skall jag plumsa ner i sängen.

Gud välsigne er!

Later

Kommentarer
Postat av: Wandi

Du skriver att du nu ska läsa Bibeln. Jag undrar nu om du tror på hela Bibeln som Guds ord eller bara på en del? Hur vet man isf vad man ska följa och vad man inte ska följa? :)



Nyfiken att veta hur andra tänker =)

2009-10-23 @ 15:23:17
URL: http://maybeworthyourtime.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Var det du som skrev den där lappen till mig? :)

2009-10-24 @ 20:15:27
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0