Onsdag

godmorron gott folk, idag gick jag upp klockan 10. Jag vet inte riktigt vad som hänt med mig, men jag kan inte sova länge längre. Vilket ifs är ganska bra för då sover jag inte bort hela dagen. Men innan var det inte konstig om jag sov till mins 12. jaja nog om detta.

Idag blir det lovsångskväll i Falketorp, vi som har hand om lägret skall vara där en timme innan och jag har ingen aning om hur ajg skall komma dit, får väl gå :P haha.
Nej i värsta fall få jag fjäska lite med Markus, så kanske han kan komma och hämta mig.
Eller kolla om det går en buss.

Idag har jag på mig mina nya jeans, och jag gillar dem verkligen, tur att jag inte la tillbaka dem på hyllan utan gick till kassan och betalade dem.

Jag har precis diskat och nu skall jag strax damsuga lite.
Jag vet detta var ett väldigt tråkigt inlägg, skriver mer sen.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0