nös 15 gånger i rad

Igår var vi stan på ett bibelstudie med markus Hector, kunde inte annat än vara bra. Och det var det också.
Idag har jag och Markus vart i skolan.
Imorse när jar vaknade mådde jag bra, lite trött bara.
Men sen is skolan så fick jag världens nys atack, jag nös 15 gånger och jag skojar inte.
Jag har Markus som vittne och efter det blev super förkyld, underligt!

Ikväll blir det ändå hallen, vill ju spela Innebandy så stanna hemma finns inte på min karta.
Men jag skall ta det lite lungt.

Nu är jag i alla fall färdig med mina accent andakter och det är jag väldigt glad över.
Det var jobbigare än jag trott.

Igår lovade Markus att han skulle försöka fixa in mig som ledare på Åhuskonfat i sommar, känns gött.
Då får jag ju Maria och Karro som konfisar.
då har jag haft både Ludde och dem som konfirmander, wohoou!

Nu skall jag brassa lite käääääk, gött



Jag har lockat mitt hår med min plattång.
Det blir så när man har för mycket tid över, haha.

Later.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken fin tjej!

2009-10-15 @ 19:42:31
URL: http://amandama.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Vad fint! Jag saknar dina små söta nysningar!

2009-10-15 @ 20:20:10
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0