Måndag

Nu sitter jag här hemma hos Alfred.
Jag har inget internet hemma så jag passar på att låna deras när jag är här.
Han spelar TV-spel och jag sitter vid datorn. KUL! haha
Jag har även läst i min Bibel, har bara två kapitel kvar sen har jag läst allt.
Nästa vecka drar jag, Markus och alla andra ungdomsledare/credo/teamare till Transtrand.
Det skall bli kul att få träffa alla igen, höra hur det går för dem.
Sen längtar jag verkligen efter att få ha lovsångskvällar tillsammans med alla igen.
För det var sjukt bra lovsångskvällar på Helsjön. Sjukt gött.

Idag har jag anmält mig till återträffen på Strandhem.
Jag längtar så jag dör snart.
Jag vill bara träffa alla, jag saknar er.
Så det skall bli så sjuuuukt najs.

Ikväll blir det handledar möte hos Nisse&Irene som vanligt, gött.
Får så vad denna måndagskvällen har att erbjuda.

Imorgon blir det möte med Martin Svensson som är här uppe och jagar älg.
Vi skall vara hemma hos mig, snacka om att jag har plockat undan all onödig skit.
Så det ser fint och städat ut.
Skall bara diska sen när jag kommer hem ikväll, haha.


BÄSTBÄSTBÄSTBÄSTBÄSTBÄSTBÄSTBÄSTBÄST<3

Later

Kommentarer
Postat av: Betty

Åh, jag håller med dig, längtar också som en galning till återträffen... Det var sjukt gött att träffa Markus i helgen, det fick mig att längta ÄNNU mer, både till Strandhem och ER!!

2009-10-12 @ 16:43:46
URL: http://bettysven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0