hemma.

heej vi är hemma levande, glada och trötta.
åka bil förlänge suger... skinkorna domnar bort, hungrig blir man och trångt är det.
men det var det värt för en vecka på transtrand tillsammans med underabara människor, en god Gud, grymt bra undervisning och allt som verkligen behövs för att livet skall vara perfekt i denna fallna värld.

sen har jag pussat på alfred också, mys.
nu har jag några killar i min lgh. det är affe, markus, kim, jonathan och lukas.
jag bloggar, affe och jonathan spelar kort de andra spelat tv-spel.

Gud är god och jag är glad att jag har en tro på honom.
nu ser jag fram emot fler händelse rika veckor på sköna vikbolandet.

fick veta vem jag skall be för av strandhems bibel- och lärjungaskolas elever. och åter igen Gud har verkligen en mening med allt som händer och görs. jag tror verkligen inte det är en slump att jag fick just henne att be för. underbart att se Gud verka.

Gud ger bönesvar på bönesvar och jag tycker det är underbart.

Frid i Kristus.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0