godagens.

hejhej och gomorron.
Nu skall jag strax käka lite frulle och läsa i mina fina bibel.
Sen skall jag och Markus på Bio, vi skall kolla på Nicke nyfiken 2.
Vi har beslutat att umgås att vi skall umgås lite mer bara han & jag. För annars blir allt vi gör bara jobb och vi är ju vänner också. Så idag skall vi åka till stan gå på bio och sen skall han hjälpa mig att köpa en julklapp till Affe.
Jag har verkligen ingen aning om vad jag skall köpa till några av dem jag skall köpa till så lika bra att börja i tid, plus att jag hatar när det 5 miljoner stressade människor på stan som skall handla julklappar, så i år tar jag det i tid och i lugn och ro.

Nu blire frulla, hörs sen.

Förresten igår var vi hemma hos Gunnarsson och spelade spel och åt godis, mysigt som bara den wiie<3

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0