Fredaaaaag

Idag är det Fredag och på schemat står.
  • Handla inför Tonår ikväll.
  • Hyra film inför Tonår.
  • Och självklart Tonår.
  • Fråga hur många som vill vara med på ELU:s sport evnet.
  • Anmäla ett lag.
Men först skall jag vara ledig nu på dagen.
Markus har åkt hem till Skåne så jag får fixa detta med Tonår själv, men det klarar jag.
Madden ringde mig idag och frågde om jag inte skulle komma hem.
Det är nämligen så att VÅRT band spelar i Göteborg idag.
Ända sen 2006 har vi gått på alla konserter tillsammans.
Bandet jag pratar om är självklart...
HARDCORE SUPERSTAR - Bästa bandet genom tiderna.

Idag skulle vi egentligen haft Kill&Tjej grupp på Tonår.
Men vi skulle bara vart tre tjejer på tjejgruppen idag, eftersom de flesta är på konfa återträff.
Så vi bestämde att vi kör ihop med killarna istället.
Så vi skall vara hemma hos Fam. Gunnarsson. (för er i bibelskolan så är det den familjen med alla kossor som vi hälsade på när vi var här med Bibelskolan, cissi alltså vår favoritkossas familj)
Ludde har lovat att jag skall få klappa deras kossor. :)
Han har också lovat att jag skall få vara med i vår när dem har koutsläpp.
Nu skall jag röra mig mot Ica och handla lite.
mitt toa papper är snart slut så det måste jag handla mer av.

Förresten, ni glömer väl inte IDOL ikväll?
RÖSTA på Calle!
Later.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Vännen :)

Allt bra med dig!? jasså så att du skaffat pojke;) Va roligt :)

Kramar <3

2009-10-09 @ 22:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0