Testamente.

Idag satt jag och funderade över vad jag skulle göra med alla mina grejer om jag skulle dö.
Så jag kom fram till att mitt testamente kommer se ut såhär:

  • Mina bruna Cornverse får Cissi för att hon gillar brunt och för att hon är den ända som kan ha dem.
  • Så hon får alla mina andra skor också.
  • Min Bibel tar jag nog med mig i graven, jag gillar Bibel 2000
  • Min dator får min pappa.
  • Min mobil (som egentligen är mammas) får mamma tillbaka.
  • Min nya snygga blommiga väska får nog Cissi också, känns som hennes stil.
  • Min bruna väska som Cissi köpte åt mig på Skackeus får Louise Imberg för om jag inte skulle köpt den skulle hon gjort det.
  • Min nya svarta jacka får Ewe, för jag tror vi har samma storlek i jackor.
  • Alla mina nya kläder får ni slåss om, haha.
  • Min stekpanna får Emma Eklund.
  • Mina solbrillor får min bror Kim.
Jag kommer inte på mer, men ni andra som inte står med.
Ni kommer få något ni med, jag har massa saker.
Skall bara komma på allt.

Later

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ååh, Jasmine! Vad glad jag blir! Massa fina skor och en blommig väska! Du är gullig du! Men du, dö inte! Jag har hellre en levande Jasmine än massa skor!!

2009-10-09 @ 21:27:43
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0