tisdag

Måste bara säga att det är sjukt hurmkr jag längtar tills återträffen.
Jag har ju verken träffat nästan alla, vart i skåne eller var på UNDERBARA strandhem sedan den 7 Juni.
Det var sista dagen jag såg mitt sköna Skåne.
Så jag längtar och det skall bli så gött att träffa alla igen.
Ni var ju ändå en del av mitt liv i nästan ett helt år.

Idag skulle jag och Markus haft möte med Martin, men han har inte dykt upp än.
Väldigt konstigt, men det finns säkerten bra förklaring till det.
Jag hade köpt massa fika, så det blev mer fika till mig och Markus i stället.

Nu har vi anmält två lag till ELU sports event i alla fall.
Det var lite för många att vara 18 stycket i ett lag, så det fick bli två jämna lag.
Men jag är sjukt taggad och det skall bli riktigt najs att åka ner och röra på döfläska.
plus att man kanske får chans att träffa alla goa skåningar från klassen :)

Jag saknar även min vän Emma.
Det känns som om det var evigheter sen jag träffade henne.
Ibland bara man inser hur mycket man saknar någon eller något.
Jag insåg idag hur mycket jag saknar Emma.




Vi var fina på balen

älskade älskade du.


saknar dig.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0