Blev inget städande.

Hej igen.
Tyvärr blev det inget städandet, men lite tvättande.
Jag åkte till stan med syskonen Johansson istället. Simon kunde inte åka med så då fick jag plats att åka med.
Shoppade gjorde jag idag med och det är verkligen farligt att gå på stan.
Men idag köpte jag inte bara saker till mig själv, jag köpte faktiskt en julklapp och en födelsedags present.

Men till mig köpte jag:
  • Ett par örhängen - Lindex
  • En rougeborste - Lindex
  • Ett par skor (igen) - Skopunkten
Nu har jag bestämt mig för att jag inte skall shoppa några mer klädder eller skor till mig på 6 månader. Ett undantag är melandagsrean, men där hittar jag nästan aldrig något ändå så lär äl inte shoppa så mycket där ändå.
Nu har jag skrivit det på bloggen så att alla vet. Jag får självklart köpa presenter till andra, men inget till mig själv.
Så den 29 April får jag handla något klädesplagg eller skor till mig igen. Tror ni jag klarar det?

Bilder på grejerna kommer sen.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0