16 Oktober.

GRATTIS SIMON PÅ FÖDELSEDAGEN

Nu är det en ny dag och jag har blivit en dag äldre.
fortfarande förkyld men ändå lite bättre än igår så det är ju i alla fall posetivt.
Än så länge så har jag bara gått upp, ätit lite godis. Sen har jag börjat tvätta skall tvätta två maskiner idag.
Transtrand nästa vecka och då kan det ju vara en fördel att ha rena kläder.
Sen har jag diskat och börja plocka i ordning i lägenheten också, så känner mig ändå lite duktig.
Strax skall jag locka håret, jag har verkligen kärat ner mig i lockigt hår just för tillfället, haha.
I kväll är det tonårs och vi skall vara i hallen och spela innebandy, najs.

Imorgon skall jag ha barnsamling under predikarn och det skall bli kul.
Hässleholms föreningen kommer ikväll så dem kommer att vara här uppe hela helgen och det är ju trevligt.
Så imorgon skall vi idrotta med dem också, men det är bara kul.

Nu skall jag gå  och göra mig vacker. haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0