utsliten...

hejhej.
jag är helt utsliten idag, denna veckan har var väldigt krävande för mig.
men jag skall inte klaga jag får ju i alla fall jobba med mina favvoungdomar.

igår hade vi tjejkväll, vi var en tapper skara på 4 pers, men oj så mysigt vi hade.
vi lyssnade på julmusik och bakade pepparkakor och snickerskaka.
och pratade, det var trevligt.

idag skall tonåringarna hålla i mötet på falkis, det kommer bli bra, men hälften av alla ungdomar är borta så det kanske inte är bästa helgen. Men vi som är där kommer göra det kanon.
ni får gärna be för kvällen att det skall gå bra ovs. det är en del som inte pratat så mycket inför människor och så som känner sig lite nervösa och inte riktigt vet vad de skall säga. Jag tror det kommer gå bra!

imorgon är det första advent och jag älskar att gå till kyrkan på jul, det är så mysigt.
Det ända julsakerna jag har i min lägenhet är en ny inköpt adventsljustake (en sån med fyra ljus i som man tänder varje söndag). Idag köpte jag även lite nötter och lägga i den så den inte ser så tom ut, men jag saknar mossan som i alltid hade när vi var små. Tur att jag i alla fall inte behöver fira jul själv.

idag har jag även köpt en present till Amanda, Cissi och Betty som jag skall bo hos en liten tid i Januari.
Dem är barmhärtiga och tar hand om mig då så jag slipper bo på gatan i 11 dagar.
Så jag har köpt några presenter till dem som tack, för det tycker jag dem skall ha.

nu skall jag sluta för nu skall jag snart börja göra mig en jättegod pastasallad men innan dess skall jag äta en liten macka och göra mig klar för kvällen.

Later

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Men Jasmine, du behöver inte köpa present till oss! Att du kommer är en present nog! :D

2009-11-28 @ 22:05:07
URL: http://cecilyeah.blogg.se/
Postat av: Amanda

Nemen vad söt du är! Det hade du såklart inte behövt, det är bara roligt att du kommer! =D

2009-11-29 @ 21:57:39
URL: http://amandama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0