suuur som en citron

Hej, nu sitter jag här hemma hos affe med honom och markus.
dem beställer filmer och jag är uttråkad, trött och gnällig.
Vi spelade hepp och jag fick bara typ z, c, p, m, k osv. Jag blev på dåligt humör och la mig och sov i deras soffa.
nu är jag gnällig och lätt iriterrad, känns inte bra.
Jag skall i alla fall få se Män som hatar Kvinnor och det är ju posetivt.
Usch fy va jobbigt det är att vara sur, ogillar det verkligen.

Idag lagade dem mina byxor på JC och det var najs, så nu är dem som nya igen. haha
Mina nya jeans som jag köpte för en vecka sen hade släppt i en söm på bakfickan lite dåligt men dem fixade jättebra så nu syns det inte att dem vart sönder.

nu skall jag sluta, längtar till skåne.

Later









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0