Skånelove<3

Strandhem och återträffen var bääst.
Vill tillbaka igen, strandhem är verkligen hemma.
jag kännde driekt när vi körde in på parkerigen att nu är jag hemma.
Det var en bra kväll med klassen och det är verkligen världens bästa klass.
älskade cissi kommentar till benne.

Benedikte: Ja detta är det formella slutet men nu får gärna stanna sålänge ni vill.
Cissi: Får jag stanna för alltid?!?

Efter strandis bar det hem till prästagården och Cissi.
Där bakade vi bananmangopaj och åt chips.
Sen delade jag och Sofie på en bäddsoffa.
På morgonen kom de andra tjejerna och lussade för oss, så söta.
Sen åkte vi hem, typ.

Jag läntar tills vi träffas igen, och tack GODE GUD för vilken underbar och bästaste klass jag har.

Nu skall jag gå hem till Affe och låna deras dusch, för jag är skääääbb.

Later

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag längtar också tills nästa gång!

Tur att vi i alla fall har en evighet i himlen tillsammans att se fram emot!

2009-11-09 @ 17:03:59
URL: http://cecilyeah.blogg.se/
Postat av: Amanda

Snacka om mysigt vi hade det! (även om det var alldeles för lite tid)

2009-11-09 @ 21:19:17
URL: http://amandama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0