nu är jag här.

hejhej.
jag lever och jag har kommit tillbaka till Vibolandet efter min hemresa till ytterby.
jag är förkyld och helt seg, kom bara helt plötsligt igår.
det är lite bättre efter att ha fått sovit hela natten i alla fall.

jag och markus har kommit igång med arbetet på riktigt efter några veckor av lite slappt.
idag skall vi vara med på konfirmandundervisningen och det skall bli kul .
imorgon är det skola igen och till helgen blir det innebandy i skåne.
så hoppas i alla fall på att få träffa någon som bor i skåne och som gick i min bibelklass.
så alla ni som bor i skåne och gick på Strandhems bibel- och läjungaskola 08/09 kom till Åsljugahallen på lördag :)
då får ni träffa nästan alla min underbara ungdomar också, kul kul.

Nu skall jag och markus planera lekar och andakt till konfat sen.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0