Måndag 30 November

Cissi och Amanda (även betty) Klart jag behöver köpa en present till er. Även ifall ni bara tycker det är kul att jag kommer. :) tihii.

Idag skall jag, markus och Nisse på möte med skolan.
Vet inte riktigt vad som kommer tas upp men dem tycker vi pratar för mycket med "falketorparna".
Jag tror det kommer bli bra och det är skönt att Nisse är med.

Efter mötet skall jag, Affe och Markus åka in till stan och Julhandla, det skall bli riktigt gött att få det gjort.
Mamma har jag ju redan köpt julklapp åt, men skall nog köpa något mer och en födelsedags present också.
Hon fyller ju år i början av Januari då jag inte är hemme så hon får fa den innan jag åker.

Såhär ser min dag ut, hur ser eran ut?

Igår hade jag och Affe vart tillsammans i 5 månader. Tiden så hastigt försvinner, haha det går fort när man har kul.

<3

 

Later


Kommentarer
Postat av: Betty

Naw, du är ju för söt :P

Haha, tiden så hastigt försvinner ja... Va kul att ni har exakt samma min på bilden :-) Har inte tänkt på det innan.

Här är det massa grupparbeten och plugg.. Och jag vet inte hur mycket jag kommer vara hemma när du är här, för då har jag två hemtentor att skriva.. Men litegrann ska vi nog kunna ses ändå!

2009-12-01 @ 17:07:10
URL: http://bettysven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0