kort

Idag när jag kollade i brevlådan hade jah fått två kort av Martina som jag visste att jag skulle få men glömt av.
Det var två jättefina vykort som det stod två dikter på.
såhär stod det:

Tack för att du finns
Jag är så tacksam för att jag fått möta dig.
För att du är speciell och värdefull för mig.

Dets som gör dig unik finns i ditt sätt att vara,
din styrka och ditt mod och allt som du kan klara.

Den kärlek som du ger i omtanke om andra
ger lärdom om hur vi skall vara mot varandra.

Du är en sån person man lätt kan hålla kär.
Så tack för att du finns just sådan som du är.

och

Tack för allt stöd

När dagen är ett mörker natten dubbelt lång.
Då slutar solen lysa då tystnar fåglars sång.

Men nån mening kan nå in från en omtänksam person
- liksom ljuset i en blick
som inte tappat tron.

Att någon bryr sig om en när man inte längre vill
är just vad man behöver för att orka till.

Det du har gjort för mig är sådant som man minns.
Så tack för allt ditt stöd
- och tack för att du finns.

Tack Martina, du fattar inte vad det betyder.
Du är den absolut bästa vännen man kan ha.
DU ÄR BÄST, vi är BÄST!
Älskar dig vännen. <3<3

Later

Kommentarer
Postat av: anny

fina :)

2009-11-27 @ 17:21:51
URL: http://annyochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0