Julkort och Julkalendrar

Jag har dem sötaste och dem bästaste ungdomarna.
idag kom dem och knackade på hos mig för att lämna några julkort och två julkalendrar.
hur söta är dem inte då:)
Sen inte nog med det, så stod det att det är från hemliga beundrare och även ett från Affe.

såhär står det på dem:

God Jul Jasse!
vi<3you
detta är från Affe, Åke, Alfredo

God Jul Jasmine<3
/Hemlig beundrare
(Tor, Sture, Bengt)

God Jul <3
Från en hemlig beundrare

God Jul
Du <3 Jag

God Jul
från en hemlig beundrare

God Jul <3
/Hemlig beundrare

Sötaste ever, jag skall alltid spara dem.
Jag har den BÄSTA ungdomarna, det är helt klart.

Later

Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Aaaaw!!!! :D

2009-11-22 @ 17:36:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0