hejhej

Ber om ursäkt för dålig uppdatering men vi har haft allhelgonaläger på falkis.
Det var jätte bra och lagom mycket folk.
Bra talare som hade mycket att säga och som verkligen träffade rakt in i ens liv, men alltid bra att bli påminnd om vad jag måste göra.
Sen härlig lovsångskväll med förbön, jag satt i en av förbön stationerna och jag had aldrig gjort det innan men det var gött.
Sen cafét var bra och ALLT var bra!

Idag var jag dock väldigt trött så jag sov länge nu sitter jag här och har käkat lite.
Ikväll blir det möte hos handledarna, och sen kör veckan igång igen på rikrigt.
Har ju haft lov en vecka.
Skall säga de tre bästa sakerna från Transtrand och de två bästa sakerna från lägert ikväll med.

Nästa helgen blir det STRANDHEM och klassen för återträff, UNDERBART.

nu skall jag sluta.

Later

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det ska bli så kul att träffa dig igen!!

2009-11-02 @ 16:45:34
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0