Goddag.

Nu är jag inte sur längre nu är jag glad.
Idag har jag börjat med att läsa bibeln, känns gött att det kom som första prioritet.
Efter det så damsög jag och sen käkade jag lite.
Nu har jag precis vikt kläder och bytt lakan i sängen, så det känns också gött.
Funderar på om jag orkar tvätta en maskin tvätt också.
Jag har ont i halsen och är förkyld så vet inte om jag orkar idag.

Väntar fortfarande på mina kläder som jag beställde från HM vecka 42 dem skulle komma vecka 44 men hr fortfarande inte kommit. Skall skicka ett mejl och fråga varför dem är så sena.

Nu skall jag gå ut och kolla posten sen skall jag skicka ett sms till Affe och se om han är vaken, wiiie.

Ikväll är det bibelstudie och det skall bli gött.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0