6 November

hejhej
nu sitter jag här och jag dricker JULMUST, hur gott som helst
ikväll är det tjejgrupp och vi skall spela rockband, snacka och fika på varma mackor och godis
skall bli hur gött som helst att få ha tjejgrupp igen, det var väldigt längesen nu
6 veckor eller mer tror jag bestämmt
hoppas många kommer.

imorgon är dagen med stort D.
för då är det ÅTERTRÄFF strandhem som jag har lägntat efter detta.
jag har längtat efter detta sedan den 6 juni och de flesta hade åkt hem från strandis.
jag vill vara dära nere nu, jag vill jag vill jag vill.
jag är som ett litet barn dagen innan julafton typ, vill bara att denna dagen skall gå fort så jag får sätta mig i bilen, åka in till stan och hämta upp david n och sen hämta upp ewe i linköping och sen 4 timmar efter det är jag i skåne och får krama om alla andra goa människor i min klass.
och alla lärare. GALET v jag längtar, ta mig dit nu.


mmm, Julmust

BÄSTA KLASSEN<3

 

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0