Mycket grejer.

Ibland förundras jag över hur mycket grejer det finns här i världen.. Hittade precis här hemma en väldigt bra spray som skyddar håret mot värmen från plattången och  den skyddar även håret från uv-strålar. Tänk så bra. Plus att håret håller sig rakare längre. Jag tycker den är bra, men tror inte det är min för jag känner inte igen den.. undra vems den är? Kan vara Kims han plattar ju också håret, eller inte nu längre kanske men gjorde jalla fall.
Sen hittade jag på min kamera att den hade självutlösare så då lekte jag lite med den.. haha!



Nu skall jag snart åka till Madde och hon bor galet långt bort, möööh.































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0