Min dag...

Idag skulle jag vart med Linda men hon blev inringd imorse. Så istället  så har jag städat och packat lite grejer som jag skall ha med mig till Vikbolandet i helgen, så jag har ändå gjort vettiga saker. Mamma tvättar åt mig ifs, fast jag hade faktiskt tänkt att tvätta själv, men när hon ändå gjorde det så säger ju man ju inte nej.
Nu har pappa kommit hem och vi skall laga mat tillsammans idag, vi har redan börjat :)
Medans pappa gjorde deg så lekte jag med min kamera.






Jag och pappa

Jag.

Jag är glad idag, måste bero på vädret.

Later

Kommentarer
Postat av: markus engström

haha, tycker det är mest du på bilden med texten "jag och pappa"

2009-06-25 @ 23:33:09
URL: http://vigas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0