Hemma igen.

Ja nu är jag hemma igen efter en helg på Vikbolandet, och det har vart en jätte härlig helg.
Badat massor har vi gjort, eller ja inte jag men de andra.
Igår när vi badade tog det en halvtimme för mig att komma i, jag har helt enekelt blivigt et kruka...
Hälsat på miljoners människor, umgåtts med Alfred och Markus (mest) och haft väldigt kul. :)
Efter vi badade igår, åt vi pizza och sedan spelades det vollyboll, dock inte från min sida.
Idag åt vi frukost hos Bertilssons och det var en lång och väldigt härlig frukost, sedan åkte vi och bada.
Jag orkar inte skriva om hela helgen, men den var VÄLDIGT BRA! Sov 1½ timme i natt så sov hela 5 timmar alltså hela bussresan hem från norrköping till Göteborg idag.
Nu är det bara 8 veckor kvar tills vi får börja jobba som ungdomsledare där uppe och jag skulle gärna kunnat skippa dessa 8 veckor och börjat nu :P haha..
Nu skall jag sova, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Betty

Woho! 1½ timme är stabilt :-)

2009-06-30 @ 00:11:11
URL: http://bettysven.blogg.se/
Postat av: markuse engström

riktigt kul var det! vill bara vara där igen och börja jobba! allt känns så galet bra.. och det ska bli sjukt kul att jobba tillsammans med dig!

2009-06-30 @ 12:28:49
URL: http://vigas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0