Hawaii...

Underbart idag, kom till lilla Hawaii redan klockan 10. Var nästan först på stranden och självklart fick vi dem bästa platserna. Vi har verkligen legat och prääääääääsat hela dagen, underbart! Emelia och Linn kom runt 2 tiden till oss och så var dem där tills vi alla åkte hem tillsammans. Vi har verkligen ätit galet mycket, vi har ätit kyckling, avakodo, kiwi, chips, gott och blandat, vindruvor, kex och ost sen har vi ju druckit massa vatten och även en del cola med. Så faktiskt så har jag ingen huvudverk, skönt.. Jag badade inte mer än bena, haha och redan då fick jag kramp och sa tvärt nej till bad. Fast de andra badade massa gånger :) Här kommer bilder.


Tåger körde förbi Jennas hus, så här kollar dem på det.. fast vi missade det haha.

Här sitter jag blek och trött på tåget..

Jag och Martina.. Jag förklarar för henne var vi skall ligga på hawaii..
Hon härmar för att hänga med så hon vet att vi pratar om samma ställe.

Du är bääääääzt.. Du betyder mest, älskar vår vänskap.

bästaste vän.

Jenna och Martina schteeeeeker.

Emelia och Linn.

ojoj jag var varm här, galet härligt.

mys.

Nu vare dax för bad, inte för min del dock.

Nu springer jag runt såhär hemma, efter att ha duschar och smjört in mig
med after sun, galet skönt..

Nu skall pappa grilla, han skall äta kött men jag och mamma skall grilla kyckling och äta, väldans gott.

Later

Kommentarer
Postat av: markus engström

stekare.. har du inget vettigt för dig eller? ta körkort t.ex. (:

2009-06-23 @ 19:06:01
URL: http://vigas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0