Handla..

Galet vad roligt det kan vara att handla ibland asså..
Var iväg och handlade med Martina och Jenna, oj va kul vi hade..
Ja ni får se själva...


extrapris på jenna... nooot.

Martina med sina två korgar.

Är det nått fel på henne eller?

Dem är så söta tillsammans.

En halv meter korv.... haha så galet skojj..

Där går dem med sina korgar :)

Sen mitt upp i allt sprang jag på Markus bror.. Ojj va pinsamt han måste ju tro att jag var knäpp..
För jag hade ett utav mina hysteriska skrattanfall och sen kollade jenna och martina på mig som om jag var knäpp som hejade på honom. Så då fick jag förklara vem han var och ni vet ju hur diskret jag är... Hela affären hörde nog vem han var. haha, men oj va kul det var att handla. :)

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: Ja det är ju bra det isf! Kom tillbaka till devote ist! :) Mycket bättre där :)



Jaha okej! Det låter ju bra ialf! :) Tror dock inte att ni kommer att hålla till på vår skola då. :P

2009-06-22 @ 23:21:42
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se
Postat av: markus engström

hahaha.. jag får väl förklara för honom att du inte alltid är så knäpp som man kan tro! (:

2009-06-23 @ 19:03:17
URL: http://vigas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0