hejhej

Nu sitter jag här och tänkte att jag skulle bli bättre på att blogga.
jag kan berätta lite vad jag och affe gjort när han var här.
Jag har mest jobbat men vi var vart med emma och hanna.
Vi har haft picknick i slottskogen, eller slottsparken som affe säger.
Han har spelat golf med min pappa och så var han i y-by kyrka.
som sagt jag har mest jobbat så vi har inte kunnat hitta på så mkt.. tihii..

Jag vill också åka till PULS, men nej plikten kallar och jag måste jobba så idag tröstade jag mig med att åka till Ikea och handla lite saker. Jag köpte, några krokar, en klocka, två lakan, godis, en väska.
Emma köpte en n y säng, tihii.

Imån är jag ledig men efter att emma och några till jobbat klart skall vi gå på after work och käka grillbuffé :)
Sen jobbar jag resten utav veckan.. BORING!

Later

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Skönt att höra att det är någon mer som inte kan åka till Puls på grund av jobb.. Jag är så galet uttråkad! Vet inte vad jag ska ta vägen!

2009-07-29 @ 16:28:31
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0